luni, 9 noiembrie 2009

Tzoale-n ton de la Dragon

-Frate, mi-am luat un trening de mare firma!!! Era la reducere!!!
-Serios? Ia zi-mi si mie de unde ca mi-as lua si io unu' nou pentru mersu' la mall, ma-ntelegi, sa vada femeile ca-s baiat fin.
-Sa moara Jean, nu mai era model ca al meu. Si p-asta mi l-a adus gagica din magazie.
-Pei zi-mi d' unde l-ai luat, poate au primit marfa.
-De fapt, mi l-a adus cineva de dincolo. E un baiat de treaba pe care n-ai de un' sa-l cunosti. Iti fac lipeala si-i spun sa-ti aduca si tie unu'. Batem cinciu'?
-Da' tre sa probez intai. Sa fie asa mai pah fizic, sa se vada ca-s dus la sala. La gagici ii place astia brandosi.
-Frate, ti-l aduce cum vrei tu. Io-l iau de la el si ti-l aduc tie. Daca nu-i bun, i-l duc 'napoi. Ce dracu', n-ai incredere in fratele tau?
-Logic ca am. De cum te-am ginit am ramas cu gandu' la treningu' asta. Bah frate, da-i original? Sa nu fie d-ala de Europa sau de Dragonul Rosu.
-Vezi ca n-ai incredere in fratele tau? Crezi ca ti-as da teapa?? Daca vrei bine, daca nu iara bine!
-OK, OK, ce te-oftici asa? Da-ti bluza jos sa vad o faza.
-Ce faza vrei sa vezi?? Tu chiar n-ai incredere in tovarasu tau??
-Bah fraiere, vreau sa vad daca-mi vine marimea asta, ce te basici asa??
-Aaaa, OK. Tine haina!
-Frate, mi-e buna! Deci asta e marimea XL.
-Cum ti-ai dat seama?
-Scrie pe eticheta din dreptu' soldului.
-Unde? Sa moara Jean daca io-am ginit.
-Uite, fraiere!! Aici scrie!! XL. Mike XL. Ia stai asa. De ce scrie "Nike" cu "M"?
-Pei frate, o fi greseala de tipar! Crezi ca aia care fac etichetele nu e oameni? Normal ca mai greseste si ei. Te pomenesti ca tu n-ai scris un cuvant gresit in viata ta?? Si oricum conteaza ca pe eticheta asta de la gat scrie "Nike"!!
-Ai dreptate.
-P-aia de la sold poti s-o tai daca te deranjeaza chiar asa de mult.
-Ai dreptate, sa moara Jean. Hai sa batem palma ca tre sa plec!! Am o combinatie. Sa nu dai ochii cu mine daca nu-mi aduci maine sa probez.
-Stai calm, ca am bagat bine la cap. Noroc, frate!
-Hai pa!

Niciun comentariu: