vineri, 25 martie 2011

La tarde se ha puesto triste IV - Oana si Pepe

La tarde se ha puesto triste... Timpul uneori alearga atat de repede ca nu apuci sa respiri de doua ori si s-a si dus ziua, alteori clipele sunt atat de lungi incat privesti pozitia soarelui pe cer si nu-l mai vezi ajuns la asfintit... Oare pentru Oana si Pepe cum trece timpul acum? Pentru ca pentru telespectatorii care au rabdarea sa urmareasca circul cu siguranta timpul trece extraordinar de repede. A mai aparut si mama Oanei, si pisoiul Oanei, si prietena Oanei, si amenintarile Oanei, si avocatul Oanei... Apoi Pepe de ce s-ar lasa la ea? Au aparut e-mail-urile Oanei, au aparut sms-urile Oanei, au aparut poze cu iubitul secret al Oanei... Producatorii papusii Oana au prins pe Dumnezeu de-un picior cu atata publicitate. Sfatul meu este sa se grabeasca sa lanseze papusa Pepe care pe langa freza specifica sa aibe si o dotare sonora care sa sune cam asa:
Ai plecat si m-am simtit atat de trist
Mi-ai rapit tot si-n casa mea-am ajuns sa dorm in cort, ca un turist.
Capul, pieptul si mainile ma dor intruna de cand tu ai plecat
Ca am cazut pe scari in intunericul datorat lipsei becurilor, ca si pe-alea mi le-ai luat.
Mi-e frig, dar nu am reusit sa dezleg inca al camasilor disparute mister...
Mi-e foame, dar in bucatarie nu a mai ramas nici macar priza de la frigider...

La tarde se ha puesto triste...

Niciun comentariu: